מלון אלדן ירושלים הגדיל ב 218% את כמות המשובים ב-TripAdvisor

Monday, April 2, 2018

 

מלון  אלדן, הינו מלון בוטיק בן חמש קומות ו 76 חדרים, הממוקם, בלב ליבה של ירושלים, על רחוב דוד המלך היוקרתי, מרחק הליכה קצרה מחומות העיר העתיקה ואתרי הבילוי והתיירות הנחשקים של ירושלים. מיקומו הייחודי של מלון אלדן פותח בפני אורחיו גישה מהירה ונוחה למרכזי התרבות, הבילוי והתיירות של העיר ירושלים, מרחק הליכה מהעיר העתיקה, שדרת ממילא, מתחם התחנה הראשונה ותחנת הרכבת הקלה.

 

שורות תחתונות,  והישגים תוך 6 חודשי פעילות:

  • גידול של 50% במספר המשתמשים שמתחברים ל-WiFi אורחים

  • צמיחה של 218% במספר הביקורות שנאספו ב- TripAdvisor

  • אורחים מתחברים ל-WiFi, בממוצע, למשך למעלה מ-5 שעות ביממה

 

החל מינואר 2017, Boot Net  מספקת פתרון WiFi מהיר וחינמי לאורחים במלון אלדן ירושלים. הפתרון כלל אנליטיקה מפורטת וממשק חדש ל-TripAdvisor, שמעודד לקוחות לכתוב משובים חיוביים אודות שהייתם במלון.

 

את הפתרון שילבה Boot Net על גבי הציוד האלחוטי האיכותי של חברת Ruckus Networks.

 

בימינו, מטיילים השוהים במלון ארבעה כוכבים מצפים להתחבר ל-WiFi ללא עלות, בין אם הגיעו למטרות עסקיות או פנאי. בעלי מלון אלדן היו מודעים לכך וידעו שעליהם להתחיל להציע פתרון התחברות ללא עלות, אך, הם רצו גם לראות תמורה כלשהי על ההשקעה שלהם.

 

בראש ובראשונה, המלון רצה לבחון דרכים להגדלת מספר הביקורות המתקבלות על ידי אורחיהם. אתרי ביקורת כמו TripAdvisor משפיעים בצורה ניכרת על משיכת אורחים חדשים, הנהלת המלון העמידה כאתגר  את הנעת לקוחותיה לכתיבת ביקורות במשך ובתום שהותם במקום ביקורות באמצעות דוא"ל אך בשל מגבלות זמן של הצוות, גודל המלון ומחסור בנתונים אודות הלקוח.

 

Boot Net המליצה לבחון את יכולות מוצר הענן של Purple וגיבשה הצעה מפורטת, שהציגה את ההחזר הצפוי למלון לאחר השקעה ב-Wi-Fi  ואנליטיקה של Purple, ביחס לחבילת קישוריות סטנדרטית.

 

באמצעות השימוש ב-Purple, לא זו בלבד שהיה מתאפשר להם להציע שירותי WiFi רציפים לפי דרישת האורחים, גם היה מתאפשר להם לאסוף נתונים על כל אדם שמתחבר ל-WiFi באמצעות טופס קצר או מדיה חברתית.

 

בחודש הראשון בלבד, התחברו כמעט 1000 איש ל-WiFi  של המלון, עם גידול של עד 50% במספר המשתמשים משבוע לשבוע. האורח הממוצע התחבר ל-WiFi במשך למעלה מ-5 שעות ביום, מה שהעיד על כך שאנשים משתמשים במכשירי הנייד או במחשבים הניידים שלהם במשך 22% מזמן שהותם.

 

הודות לממשק ייחודי ל-TripAdvisor, שעלה בפברואר 2017, אורחי המלון כותבים עתה יותר ביקורות מאי פעם. כשמשווים את מספר הביקורות שנאספו בינואר לאלו שנאספו בפברואר רואים גידול של 218%. כל ביקורת שנאספת באמצעות הקישור ל-TripAdvisor ניתנת לזיהוי פשוט באתר, כיוון שכל ביקורת מתויגת ב"ביקורת שנאספה בשותפות עם מלון זה".

 

כאשר מבקרים מתחברים ל-WiFi, הפרטים שלהם נקלטים על ידי פורטל של Purple ונשלחים למאגר נתוני הלקוחות הקיים של המלון. באופן זה, יכול המלון לעודד הזמנות ישירות חוזרות ברווחיות גבוהה וכן לשלוח תוכן בעל ערך מותאם לאורח עפ"י שפה, פרופיל דמוגרפי וכדומה.

 

בזירת המדיה הדיגיטאלית, מגבירה Purple את האינטראקציה עם מותג המלון ברשתות החברתיות על ידי הזמנה לביצוע LIKE או ציוץ ובכך חושפת את המלון לחברי ומכרי האורחים המהווים שגרירים נהדרים.

 

רובי לאון, מנכ"ל & מייסד Boot Net אמר: "מלונות בוטיק הם שוק נהדר עבורנו, כיוון שהוצאות התקורה שלהם לרוב מינימאליות והזמן שעומד לרשותם לארגון וסידור מידע על לקוחות ושליחת הודעות דוא"ל לאורחים הינו מוגבל. בעזרת Purple, מלונות כמו מלון אלדן יכולים לאסוף נתונים באופן אוטומטי מכל מי שמתחבר ל-WiFi והודעות נשלחות באופן ממוכן עם בקשה לקבל ביקורות. אני מודע לכך שהקישור ל-TripAdvisor היווה את השיקול המרכזי לסגירת העסקה עם מלון אלדן והוא יזכה להצלחה גדולה בקרב לקוחות נוספים בתעשיית האירוח."

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

קטגוריות
Please reload

הודעות האחרונות
Please reload

עלינו

תמיכה

קריירה

בלוג

קשר

© 2018 - All Rights Reserved to BootNet-LTD

Bootnet logo