מתחם התחנה הראשונה סיפור הצלחה של תרבות ירושלמית וטכנולוגיה מתקדמת

Wednesday, April 4, 2018

התחנה הראשונה בירושלים, הינו מוקד משיכה למבקרים ותיירים רבים מרחבי הארץ והעולם, המשלב היסטוריה מרתקת, תרבות, פנאי וסגנון חיים, ומחובר בטבורה לקצב החיים התוסס והמתחדש של ירושלים.

 

ערכי התחנה הראשונה, מעמידים במרכז העשייה, תפיסה עשירה הכוללת מרחב קולינריה ואוכל, אירועי תרבות, ספורט ופנאי מגוונים. ערכים אלו היוו יסוד ומצפן למנהליה של התחנה, בהגדרת חזון של בניית קהילת שוחרת תרבות של מבקרים חוזרים. זאת, במטרה להוות ליבה הפועם של תרבות הבילוי בירושלים תחת הסלוגן: לטעום, לפגוש ולהרגיש, לאהוב.

 

באוקטובר 2016 כחלק מיישום חזון ההנהלה, ובמסגרת יישום האסטרטגיות השיווקיות הנדרשות, התקינה חברת Boot Net פתרון Wi-Fi ייחודי, ראשון מסוגו בארץ, מבוסס תוכנת הענן Purple , אשר העניק לצד חוויות הגישה לאינטרנט עבור המבקרים, מבחר של כלים שיווקיים ייחודיים להנהלת התחנה הראשונה:

  • גישה מזוהה, ממותגת, חוקית, בטוחה, איכותית מהנה ופונקציונאלית של המשתמשים לרשת האינטרנט.

  • בניית מערך Big Data  רחב, ואיכותי המבוסס על מידע מצטבר רחב המתקבל מהרשתות החברתיות והפרופיל האישי, מיקום, שימושים ומידע נוסף רב שייצבר במערכת.

  • כלים מגוונים לניתוח הפעילות ברשת והמידע שנצבר באמצעות דוחות מגוונים. לרבות ניתוח תנועת המבקרים במתחם באמצעות מאפייני  Location Analytics.

  • ניהול תקשורת ישירה עם הלקוחות וקהלי יעד שונים, באמצעות קמפיינים מפולחים וממוקדים באמצעות מייל, מסרונים ורשתות חברתיות.

  • העצמת הכלים הדיגיטאליים לשיווק מתחם התחנה כמותג Premium בתחום תרבות הבילוי והתיירות בירושלים.

  • הגברת הגישה לאתרי המידע והרשתות החברתיות של המתחם וחיזוקם ככלי ופלטפורמה למידע ושירות עבור המבקרים.

הממצאים במערכת מצביעים כי תוך שנה מהטמעת המערכת:

  • סופקה חוויית גישה לאינטרנט עבור אלפי מבקרים בכל חודש.

  • נירשם גידול של 300% במספר החברים בקהילת התחנה, 50% מתוכם נרשמו באמצעות הרשת החברתית.

  • בוצעו עשרות קמפיינים למידע ונשלחו במצטבר עשרות אלפי מיילים בעלי ערך לחברי הקהילה.

  • חל גידול של 55% במעורבות של מבקרים בדף הפייסבוק של מתחם התחנה.

  • התקבלו תובנות רבות לגבי תחומי העניין ותנועת המבקרים באתר ברמה השיווקית והתפעולית.

במסגרת ליווי הפרויקט, מצורפת  Boot Net  מעת לעת לצוות חשיבה העוסק בקידום ובשימור הצלחתו האדירה של האתר, ומספקת להנהלת התחנה הראשונה באופן שוטף, מידע מנותח, תובנות והמלצות במסגרת תוכנית Customer Success.

  • יוסף קנדיאטי, מנהל הקריאטיב של התחנה הראשונה: האתגר בבניית קהילת שוחרי תרבות הפנאי בירושלים הינו חזון מרכזי בעשייה היומיומית בתחנה הראשונה. Purple  הפכה לכלי אינטגרלי שלנו בשיווק הפעילות באופן שוטף ולאמצעי יוצא דופן בכושר הניתוח המעמיק של העדפות  אלפי המבקרים המגיעים מידי יום אלינו. 

  • זיו זלדין, מנהל ניו מדיה של התחנה הראשונה: Purple היא גן עדן למנהלי מדיה חברתית, וסייעה לי מאוד בחשיפה, בקידום ובשיווק הדיגיטאלי של התחנה הראשונה. הליווי ושיתוף הפעולה שקיבלתי מחברת Boot Net היה תכליתי, מהיר, מקצועי ואדיב מאוד.

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

קטגוריות
Please reload

הודעות האחרונות
Please reload

עלינו

תמיכה

קריירה

בלוג

קשר

© 2018 - All Rights Reserved to BootNet-LTD

Bootnet logo