KITAG Cinemas מציעים WiFi אורחים מאובטח

Monday, April 9, 2018

 

Kitag Cinemas היא מפעילת רשת בתי הקולנוע הגדולה ביותר בשוויץ דוברת הגרמנית, עם למעלה מ-17,000 מושבים ב-85 אתרים שונים. רשת בתי הקולנוע חברה לדיסני, Purple ולספק שירות נוסף -Vision-Inside AG, שותפה מוסמכת של Purple, על מנת להעניק חיבור אינטרנטי מהיר ללקוחותיה, תוך כדי איסוף נתונים דמוגרפים אודות כל אחד ואחת ממשתמשי ה-WiFi. פתרון ה-WiFi ואנליטיקס של Purple נפרס על ידי Vision-Inside AG באמצעות חומרת Zyxel והמידע שנאסף משמש לשיפור התקשורת עם המבקר וליצירת רווחים.

 

האתגר

רשת בתי הקולנוע השוויצרי מתגאה בקביעת הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה, וחיפשה אחר טכנולוגיות חדשות שיעזרו לשפר את חווית הלקוח. ספקית התקשורת 3G ו-4G שפעלה ברוב המבנים של הרשת הובילה לעבודת טלאים ותקלות. כיוון שכך, הצוות האמין שהצעת WiFi אורחים חינמי תשפר משמעותית את חווית הקולנוע בכללותה.

 

בנוסף, KITAG הבינו שאינם מסוגלים ליצור קשר אפקטיבי עם אלו המבקרים לעיתים קרובות באולמות הקולנוע שלהם. כתוצאה, הם חיפשו פתרון שיאפשר להם לאסוף בקלות נתונים אודות המבקרים, לעדכן אותם במידע קולנועי רלוונטי, ולהציע להם מבצעים על כרטיסים, מזונות ומשקאות.

 

הליהוק של Purple

Vision-Inside AG, הכיר ל-KITAG Cinemas את Purple ויצר הדגמה של המוצר על מנת להציג את האופן שבו הפתרון לוכד את נתוני הצרכן, כולל כתובת דוא"ל, שם, גיל, מגדר, ואפילו את תדירות הביקורים, תוך אספקת חיבור מהיר לרשת למשתמשים. החוזה נחתם עם קבוצת בתי הקולנוע בסוף 2016 והפתרון נפרס בהצלחה ב-Emmenbrücke, אחד מאתרי המפתח של KITAG, באמצעות Vision-Inside AG. כעת, לבית הקולנוע יש דף נחיתה ממותג, שמאפשר למבקרים גישה לרשת באמצעות מילוי טופס קצר או באמצעות פרופיל המדיה החברתית שלהם.

 

כמו כן, דף הנחיתה עבר מיתוג של דיסני כיוון שה-WiFi ניתן בחסות אותו מותג קולנוע בינלאומי. משמעות החסות שניתנה על ידי חברת דיסני ל-WiFi היא שכל מי שמתחבר לרשת מופנה לדף ספציפי באתר של KITAG שמציג אך ורק תכנים של דיסני, כולל חדשות מבית דיסני, הודעות על סרטים חדשים שצפויים לצאת הקרנה ותחרויות.

 

ביקורות נלהבות

מאז שהפתרון של Purple הפך למבצעי, קבוצת KITAG Cinemas אספה קרוב ל-5,000 שורות של נתונים פעילים אודות צרכנים, המיוצאים בצורה סדירה למאגר ה-CRM שלהם. הפורטל זיהה  כי 68% ממשתמשי ה-WiFi מתחברים באמצעות טופס ההרשמה ומרבית המשתמשים הינם בני 18 ומטה. באמצעות זיהוי קהל היעד שלהם, KITAG יכולה לעצב את מסך ההתחברות, את דף ההפניה האינטרנטי, ואת הקמפיינים שהם עורכים בדוא"ל, כך שיציגו תכנים המותאמים לטווח הגילאים הנ"ל.

 

עד כה שירות ה-WiFi זכה למשובים חיוביים מלקוחות, במיוחד מאלו שהורידו את כרטיסי הקולנוע שלהם מ-Kitag.com באמצעות השימוש ברשת האלחוטית. כמו כן, השירות מאפשר ל-KITAG לקדם את האפליקציה החדשה שלה, שהושקה בפברואר 2017 וזמינה בגרמנית, אנגלית וצרפתית. האפליקציה מקודמת בדף הנחיתה של ה-WiFi בעת התחברות הלקוח, והיא מאפשרת למשתמשים להוריד או לרכוש כרטיסים, לבדוק את זמני ההקרנות, ללמוד אילו סרטים צפויים לצאת בקרוב ולצפות בטריילרים.

 

הנתונים שנאספים על ידי הפורטל של Purple ומועברים למאגר ה-CRM, משמשים להפצת ניוזלטר שבועי, בנוסף לשליחת עדכונים על אירועים, הצעות מיוחדות לרכישת מזון וכרטיסים מוזלים.

 

בנוסף, צוות השיווק של החברה יכול לעקוב אחר רמת האינטראקציה החברתית בדף הפייסבוק של KITAG Cinemas Maxx ב- Emmenbrücke. מאז השקת הפתרון, הדף זכה לגידול של 25% במספר ה"ליקיים" והגיע ללמעלה מ-18,000 צפיות.

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

קטגוריות
Please reload

הודעות האחרונות
Please reload

עלינו

תמיכה

קריירה

בלוג

קשר

© 2018 - All Rights Reserved to BootNet-LTD

Bootnet logo